יום שבת, 28 במאי 2011

היילי

כבר הרבה זמן אני עוקבת באינטרנט ובפייסבוק אחרי היילי מלוטם וזאת בעקבות חפושיי אחרי רעיונות לתעסוקת גימלאים.
כבר כתבתי לא פעם , כאן בבלוג על חדר היצירה שיש לנו במועדון, בו כל גימלאי יכול לבוא וליצור ככל העולה על רוחו וגם על מגדה , גימלאית בת 80 עם רוח של בחורה צעירה, שהתמכרה לשיפוץ רהיטים וצביעה דקורטיבית.
לכן כשהיילי פרסמה ארוע לפתיחת הסטודיו המחודש שלה, ללא  שום ספק לקחתי את מגדה ואסתרקה שרצתה להצטרף, ויצאנו לדרכנו, להיילי.
איך שנכנסנו, הבנו שעומדת לפנינו אישה עם נשמה גדולה, עובדת סוציאלית לרהיטים ישנים, עזובים, מוזנחים שכל בר דעת היה נפטר מהם מזמן, אבל לא כך היילי ! בלב רחום וביד אומן, היא מחזירה להם את הנשמה, את הזוהר, משיבה אותם לתחיה, מחדשת ימיהם כקדם ואני עומדת מולם משתאה, ולא יודעת איזהו החפץ האהוב אלי ביותר ! ברצון הייתי גרה בסטודיו ודי !
אח !!! הייתי יכולה לכתוב שירה על המקום, אבל אין לי את המילים הנכונות, אז למי שרוצה להבין על מה אני מדברת, הנה מספר תמונות, אבל כאן לא יהיה נכון להגיד שתמונה שווה 1000 מילים , כי לא די בלראות, צריך גםלהרגיש ולספוג את האוירה הישנה.





































היילי והבחורות שאיתי

אז מסתבר שלא רק אני חושבת כך, הנה תראו בסרטון שעשו עליה .

http://www.youtube.com/watch?v=-ZeYkdCk7mE

ליד היילי, ישנה מסעדה שנקראת רוטמן http://www.2eat.co.il/rotman/, ובעלת המקום גם היא אספנית גדולה, המקום מדהים ! אבל היות ומכונת הקפה יצאה משמוש באופן זמני אז רק צילמתי את הכניסה למקום המדהים הזה החולש על נוף מ-ה-מ-םםםםםםםם !



תגובה 1:

  1. Really wonderful blog. I have a very heavy buffet. Impossible for two person move a inch.
    The magiglides worked perfectly.

    השבמחק

תגובתכם חשובה לי, תודה רבה !