יום חמישי, 14 במרץ 2013

קורס מבוא לעיצוב גרפי

האירוע הבא שעליו רציתי לספר הוא סיום קורס המבוא לתקשורת חזותית, או בשמו הישן, עיצוב גרפי .
בקורס למדנו לעבוד עם שלושת התכנות של הפוטושופ שהם : פוטושופ בכבודו ובעצמו. תכמה לעיבוד, תיקון תמונה.  אילוסטריטור , תוכנת איור ואינדיזיין , תוכנת עימוד למגזינים, ספרים ועוד.  
לומר את האמת... ההתחלה היתה ממש קשה לי, כמעט שהחלטתי לפרוש, אבל לא אחת כמוני שתכנע ככה סתם, חרקתי שיניים וזה לקח זמן עד שלבסוף נפל האסימון ואז התחלתי להנות סוף סוף, נכנסתי לעולם שכולו צבע ואור ולא שאני זוכרת את כל התהליכים, אבל כל פעם מגלה מחדש את רזי התוכנות. 
עבודות סיום הקורס הוצגו ביום שישי האחרון, והייתי גאה שהצלחתי לעמוד במשימה. 

המשימות היו כאלה : בפוטושופ , ליצור שער למגזין , אני בחרתי בהוביתון.   


באינדיזיין היינו צריכים להוציא מגזין שלם, עם שער ולוגו, תוכן עניינים פרסומות וכתבה. 
הבחירה נפלה על מגזין ''נישה'' איך לא ! 
אספתי מהתמונות המדהימות שלכן (אלה מפינטרסט) ואני ממש מתנצלת על כך, אבל לא יכולתי להתאפק :)  ויצרתי את המגזין. 

ואחרונה חביבה, התוכנה שאהבתי מכל היא....... האילוסטרייטור שבעזרתה היינו צריכים למתג עסק עם כרטיס ביקור, נייר מכתבים ומעטפה,  וברור היה לי שאני הולכת למתג את דבורה'לה. 
אמנם היה לי כבר כרטיס ביקור מדליק שעשתה לי נעה ברומברג 

אבל הייתה לי כל הזמן תחושה שהוא היה מתאים יותר למיתוג מוצרי דבש ולא מוצרי טלאים, 
היות ולא יכולתי להיפרד מהדבורה שלי, עשיתי את השינויים והרי הם לפניכם :





פרזנטציה של העבודות

פרזנטציה של כל העבודות

ולסיום אני רוצה לספר לכם שנפתחים עוד חוגים למעוניינים, ואני ממש ממליצה למי שאוהב מחשבים ויצירתיות.
הנה מה שרותקה המורה שלי כותבת.
ביום שישי, רגע מרגש סיום קורס עיצוב גרפי בתל חי בהנחיית משה קקון ואנוכי רותקה. כיבד אותנו בהגשה שרי ארנון- מנהל לימודי אומנויות בתל חי ובעצמו מעצב מהשורה הראשונה. ההרגשה שמתחיל כאן דבר גדול. ימים יגידו. 
הסטודנטים שהשתתפו בקורס היו נפלאים, סקרנים, פתוחים לעולם מרתק של תקשורת חזותית. בקרוב מאוד יפתח קורס לעיצוב אתרי אינטרנט ובשנה הבאה קורס מבוא לעיצוב , מיתוג ועוד. 
טלפונים למתעניינים 048181402 


4 תגובות:

  1. כל הכבוד!
    אהבתי את המיתוג החדש !
    בהצלחה
    וברוח היצירה האביבית שלך - חג אביב שמח לך ולבני ביתך!
    חביבה (אמא של מאור )

    השבמחק
  2. תודה נחמה האמת שגם אני :)

    השבמחק

תגובתכם חשובה לי, תודה רבה !