יום שישי, 6 בספטמבר 2013

Quilling- קווילינג






אומנות מנייר מגולגל, ומסתבר שקיימת עוד מימי הרנסנס

כשהיינו קטנים, נהגנו לגלגל בידים, ללא מכשירי גלגול , רצועות נייר רחבות ולהדביקן בצורות שונות
על נייר בריסטול , לא עלה בדעתי אז שלאומנות הזאת יש שם, מכשירים מפותחים לגלגול ועולם שלם של חומרי יצירה סובב סביבו. בחיפושי הרבים באינטרנט אחרי רעיונות לעיצוב כרטיסי ברכה, נתקלתי בכרטיסים ב''שיטת הקווילינג'' והתחלתי לחקור בנושא, הסתבר לי שהנושא הרבה יותר מורכב ומסובך ובמה שאפשר לעשות  בנושא זה, השמים הם הגבול, פשוט לא יאומן איזו אומנות קסומה של גלגול רצועות נייר ולחיצתם לצורות שונות, תרפיה אמיתית וממכרת.
התחלתי להעביר אותה לבחורות במועדון גאי''ה והן נהנות עד לב השמים, אנחנו עושות את כל המלאכה במו ידינו, בבריסטולים דקים ובנייר פשוט, חותכות את הרצועות עם סכין יפני ומגלגלות את הרצועות על שיפודי עץ, עבודה נטו מ א' ועד ת' ובעיני זה פשוט מקסים ויצירתי
וכדי לראות איך עושים לחץ על הלינק הזה




7 תגובות:

  1. שלום דבורה'לה,
    אני מתעניינת בקווילינג כבר הרבה זמן וכך מצאתי את הבלוג שלך. אני שמחה שיש עוד אנשים בארץ שאוהבים את הטכניקה הזאת.
    רציתי גם להגיד לך שניתן לעשות יחסית קל כלי מיוחד לקווילינג ממחט. כלי כזה הרבה יותר נח משיפוד עץ. כאן יש הסבר קצר:
    m/2008/04/diy-quilling-tool.html">diy quilling tool

    השבמחק
  2. תודה רבה אינה היית לי לעזר רב ואני הולכת לנסות את השיטה !!!

    השבמחק
  3. ממש מקסים!
    אהבתי את היצירות שלך מאוד!

    השבמחק
  4. תודה !!! היצירות הן לא שלי אלה של הגימלאיות במועדון גאי''ה ואני רק מדריכה אותן

    השבמחק
  5. לללללללללללללללללללללללללהההההההההההההה נאני ממש מטורפת על זה יואו

    השבמחק

תגובתכם חשובה לי, תודה רבה !