יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

הינשופים וגם סט ינשוף מאוד חשוב

ינשוף היא מן ציפור שתמיד מתקשרת לי לסרטי אימה, משום מה ! במיתולוגיה הינשוף מוכר כסימן לעתידות, אך גם למעשי כשפים ובשורות רעות, וזאת משום העיניים שלו שנראות כאנושיות  והקולות שהוא משמיע (מתוך ויקיפדיה ). איכשהו תמיד נמנעתי מליצור ממנו משהו, עד שמישהי אמרה לי, שינשוף הוא גם סמל לחכמה, וואלה ??? 
נכון !!!
איך לא חשבתי על זה קודם, הרי זה ברור כשמש, שציפור הלילה הזאת , איננה בהכרח מה שהסרטים אוהבים להראות לנו ואם מסתכלים על ''חצי הכוס המלאה'' , יש לה גם עיניים שמביעות חכמה ומבט חודר לתוך הנשמה . 
ביוון העתיקה,  הינשוף היה בעל החיים אשר שוייך לאלת החכמה, אתנה ומסיבה זו נהפך לסמל המדע והחכמה,  
הנה תסתכלו עליו ! איך הוא נראה לכם ? 
                                                        ינשוף העצים 

טוב !!!! 
אז למה בעצם אני מספרת לכם את כל הסיפור הזה ??? 
כי החלטתי להתיידד אתו !
הכנתי לגבריאלה (החברה של הבת הגדולה שלי, שתיהן גדלו יחד מהיום שנולדו ועד היום ), מתנת לידה, החלטתי שאת סמל החכמה הזה אני מצמידה לסט של התינוק הילוד (בשעה טובה) שתשרה עליו את רוח המדע והתבונה וזוהי ברכתי ! ( חמסה, חמסה :) אז גבי שתהיה לך לידה קלה והמון הצלחה, אוהבת !!!
                







































אתם יודעים ? אני מאוד אוהבת שאריות! אז נשארו לי שאריות של בדים יפים והחלטתי לעשות מהן כריות תליה למיטת תינוק, כאן בתמונה הם לא כולם גמורים, כי לבסוף הם קבלו גם כפות רגלים נחמדות .




























פנים רבות לה לכרית הזאת, שמשמשת לאחסון שלטים (אבל לא רק) מהבלוג Handimania ואת ההדרכה של צעד צעד אפשר למצוא דווקא בבלוג Dimplicity

















הדרכה לינשוף הכי מפורסם בפינטרס במקור היא מהבלוג moon stitches אבל התמונות וצורת ההגשה ממש לא מוצלחות, לכן הנה הדרכה בספרדית, אבל למי אכפת השפה כשיש תמונות של צעד צעד, המראות בדיוק איך לתפור את הינשוף המהולל הזה .
       המקור 

            התרגום (אולי פעם נעשה גם תרגום לעברית ! מי בעד ? שיצביע !)

3 תגובות:

  1. אני תמיד אוהבת את העבודות שלך, אבל השימוש בינשוף בכלל משגע! איזה כיף לגבריאלה... (:

    השבמחק
  2. אני מודה שאני ממש מקנאה בתינוק שייפונק עם הסט המושלם הזה!!!
    הינשוף כל כך ידידותי והצבעים בטוח יעשו לו טוב!!
    שיהיה רק בשמחות
    שולי

    השבמחק
  3. תודה רבה לכם ! האמת היא שגבריאלה מאוד מרוצה :)

    השבמחק

תגובתכם חשובה לי, תודה רבה !