יום רביעי, 4 בספטמבר 2013

על ''הבוידעם'', חדר-יצירה ושאר יצירות

בודאי ראיתם כבר את השינוי שחל בדף של, זה זמן רב שאני לא מציגה את עבודות התפירה שלי כי אני כבר לא תופרת, ומשקיעה את כל תשומת הלב שלי והאנרגיות, בפעילות הגמלאים שאני רוצה לטפח ולפתח. אחת מהפעילויות האהובות עלי, נעשית בחדר היצירה שהוקם עבור הגמלאים היוצרים של איילת-השחר, מקום שאפשר לבלות וליצור בו בשעות היום. 
בכדי שאוכל לתת מענה לכל אחד בתחום האהוב עליו, אני מקדישה שעות רבות לחיפוש באינטרנט אחר הדרכות שוות ולימוד החומר. 
אחת המסקנות שלי אחרי שעות בילוש רבות, שאין כמעט חומר ככתוב בשפה העברית ומה שיש הוא בעיקר הדרכות קלילות של עבודות (אני לא יכולה אפילו לקרוא לזה עבודת יד ) שנקנות בחלקים מוכנים ומורכבות ע''י היוצרות שלהן, לעבודה מוגמרת. זה מקסים, מפתה ויפה. אבל בעיני לא נחשב ליצירה אמתית. 
אבל... יש הדרכות נפלאות וממש שוות, באנגלית ובספרדית. יוטיוב הוא מקור בלתי אכזב, בו תמצאו כמעט כל הדרכה ומכל סוג אפשרי. ההדרכות מתאימות גם למי שלא דובר את השפה, כי ההדגמה מסבירה הכל. כמובן שיש גם בלוגים משגעים לכל נושא ואני אוספת אותם לרשימת המועדפים שלי.
כרגע אני עסוקה למצוא הדרכות נוספות דווקא בנושאים כמו מחזור ושידרוג של חומרים כמו פלסטיק, נייר, שברי כלים ועיצוב, צביעה ושיפוץ של רהיטים ישנים, כי כמו שאתם יודעים, אלה הנושאים האהובים עלי ואני מנסה כל הזמן להישאר מעודכנת. 
הנה למשל הדרכה קלילה ומדליקה, ללא מילים אבל מובנת לחלוטין . 

                       
יש כאן הדרכה של דנה ישראלי שבנויה על אותו העיקרון בדיוק עם דבק אחר ועיצוב נוסף.


בדף הפייסבוק שפתחתי, שנקרא ''הבּוֹידֶעם'' אני שמה לינקים להדרכות שמעניינות אותי ואתם מוזמנים להצטרף ולקחת גם רעיונות. 
בינתיים אני מציגה כאן את כל מה שאנחנו יוצרים וגם הדרכות יצירה שממש ממש מעניינות אותי, מכל רחבי הרשת ומזמינה גם אתכם לתת לנו רעיונות חדשים וחדשניים.

הכל פלסטיק

ממחזרים עיתונים וניירות :
עיסת נייר, קיפולי איריס, קווילינג, הדבקות למינהן

סלסלות מעיתונים מככל המינים והגדלים

כמובן משפצים רהיטים ונהנים מכל רגע ומכל שינוי של רהיט שהתחדש.
שיפוץ ארוניות ישנות ומדפים

שיפוץ כסאות, כורסאות ושרפרפים

ריהוט ואביזרים לפינת בובות 

מעט יוצרות פסיפס משברי כלים, באמת הייתי רוצה לעסוק בכך יותר... ותחשבו כמה זה יכול להיות יפה על ריהוט.
פסיפס משברי כלים על עציצים ושולחן
אנחנו גם סורגות, רוקמות ותופרות :
תפירה של טלאים, שמיכות, כריות, מגיני-ראש, בובות, וילונות וריפוד לרהיטים משופצים
בעיקר יש לנו כאן הרבה שמחת חיים וצבע ובשל כך נפתח גם חנות קהילתית של גמלאים יוצרים בעיקר, אבל גם יוצרים אחרים ואנחנו מאוד מקווים שלקראת פסח תקנו מתנות.

לסיום אספתי לקולאז', את כל צילומי ההדרכה לתפירת אפליקציה מכאן , לנוחיותכם : 

החל משמאל לימין כמובן 
                                                      בהצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובתכם חשובה לי, תודה רבה !