יום שבת, 6 בנובמבר 2010

שיפוץ הבית-Home renovation

ביום בהיר אחד נחתה עלי ההודעה שבעוד שלושה ימים הולכים לשפץ לי את הבית ע''י הביטוח [היות ואני גרה בבית משותף, עוד דירות השתתפו בשיפוץ הנ''ל].
כל חיי [כמעט] חלמתי על הרגע שאפשר יהיה לשפץ את הבית, ועכשיו כשכל הגוזלים , נטשו את הקן, פינטזתי על זה עוד יותר, אבל כשהגיע ההודעה שאמורה היתה לשמח אותי יותר מכל, חטפתי את השוק של חיי ! מה ? איך?? איפה ???
הרגשתי שהשמים נפלו עלי !!! ואז, אחרי שהתעצבנתי, צעקתי, קטרתי, בכיתי והוצאתי את כל תסכולי על כל מי שהיה בקרבתי, הבנתי שאין ברירה, מגשימים את החלום ותוך כדי שאני מפנה את הבית, התקשרתי לאחייניתי המוכשרת תיאה שהיא מעצבת פנים במקצועה, זאת שהבטיחה לי שבבוא היום המיוחל, תכין לי את התוכניות המבוקשות, על הנייר  !!!וכך אכן קרה  היא שולחת לי כמה הצעות ואני בוחרת אחת מבינהם , היא מתקנת לבקשתי ומציעה שיפורים ושולחת לי חזרה ואני מעבירה לקבלן, ממש  מחזה סוריאליסטי.
חודשיים חייתי בתוך הבלגן הזה, ואתם יודעים מה, בסוף אפילו הצלחתי להנות מכך, אז הנה לפניכם תמונות מתוך האפסורד




  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובתכם חשובה לי, תודה רבה !