יום רביעי, 26 ביוני 2013

סט כיפה אדומה - Little Red Riding Hood set

אדום, תכלת, ורוד, השילוב המושלם ואני מאוהבת בשילוב הצבעים הזה !!! הוא מקסים ואני ממשיכה לזרום אתו עד שימאס, מה שלא נראה בעתיד הקרוב !
סט לפי הזמנת לקוח, מגן ראש ארוך ארוך (2.5 מ' ) ואילו השמיכה, הרבה יותר קטנה מכרגיל, עבור מיטונת הנצמדת למיטת ההורים ובנוסף כרית ארוכה וצרה.
לקוחה ראתה סט קודם שעשיתי והתחננה לסט כזה לקראת הלידה הצפויה. נעתרתי לבקשה, למרות שאני לא אוהבת לחזור על אותה יצירה פעמיים.

 הוספתי גם כרית צרה וארוכה
 והנה היא בשלמותה 

את שמיכת הטלאים עם כיפה אדומה, עשיתי בטכניקה של אפליקציה בשכבות           

והשמיכה השלמה
כל הסט

מגן ראש



6 תגובות:

  1. מקסים
    אדום וטורקיז שילוב צבעים האהוב עלי!

    השבמחק
  2. אני יודעת !!! גם עלי !

    השבמחק
  3. איזה שילוב צבעים מדליק!
    ובכלל אני מאוהבת בפאצ'ים היפים שאת יוצרת!

    השבמחק
  4. יו זה פשוט מהמם,אני חסידת איילים,במבי,צבי וכו' אבל גם כיה אדומה מהממת.שילובי הבדים שאת עושה מקסימים.

    השבמחק

תגובתכם חשובה לי, תודה רבה !