יום שישי, 6 בנובמבר 2009

עטיפות מתנה-Gift wrapping


ובכל הקשור לאריזה, אני בור ועם ארץ, בעצם אף פעם לא התעניינתי בנושא, לא חקרתי ולא השתמשתי באפשרויות היצירתיות הגלומות במוצר זה, עד כדי כך שכשהייתי מביאה מתנה למישהו, היא היתה לא ארוזה ואליה הייתי מצרפת את נייר העטיפה בחרדת קודש ובצורה כזאת שלא יתקמט חלילה.
בילדותי הייתי אספנית של נירות עטיפה ועד היום אני נרתעת מהמחשבה על הרס  נייר כל כך מושקע יפה ויצירתי שבעצם הוא המוצר הכי שווה במתנה, כל כך אכזרי לקמט אותו ולבסוף להשליכו לפח... כמו שראיתם בעבודות שלי אני משלבת אותו בדברים חשובים יותר כמו דקופאז' למשל !!! אז למה אני מספרת לכם בעצם את כל הסיפור ???כי היות ואני לא עוסקת באריזה, יש לי את מגדה שהיא אלופה באריזות מתנה, היא אפילו לקחה קורס מיוחד לאריזות מתנה בעברה והיא עושה זאת בקלילות ועם המון אהבה, אז החלטתי לצלם השבוע את אחת האריזות שלה ,כמובן לא בנייר צבעוני, כי אותו אני מסתירה אבל אוהבת במיוחד את האריזה הזאת




2 תגובות:

  1. ראינו,התרשמנו,אהבנו מצפות לעוד להתראות צילה ואדר מורג

    השבמחק
  2. אדר תודה שהראת לסבתא איך רואים את הבלוג בצורה לא הפוכה וככה גם אפשר לשלוח תגובה !!!

    השבמחק

תגובתכם חשובה לי, תודה רבה !