יום שבת, 12 בספטמבר 2009

שנה טובה!!!


החופש עבר והחגים בפתח ואני מוצאת את עצמי יושבת שעות על גבי שעות ליד המחשב, כדי להכין חומרים חדשים לשנה החדשה גם לבית הסיעודי וגם למועדון גאי''ה, כך שכל גופי כואב ודואב מהישיבה הממושכת.
החלטתי השנה להעביר במועדון הגימלאים הצעירים, סדנאות יצירה וכל פעם בנושא אחר. בחודש הקרוב נתמקד בכרטיסי ברכה למיניהם ועבודות נייר ומתחילים עם קיפולי צמצם וקווילינג ולסוכות נעשה רימון מעיסת נייר, הכל מהדרכות הפורומים של אומנות שימושית בתפוז וב ynet ויפית מ''ארטישוק'' שיעצה לי רבות מבלי להתעצבן על השאלות המנג'סות שלי. את כל העבודות נתחיל מהתחלה כולל גזירת הרצועות במספרים א. מפאת חוסר תקציב לקנות את כל החומרים המקסימים שנמצאים בשוק ו...ב. והכי חשוב שגזירה, הדבקה, קיפול, לישה וכו' הן פעולות מוטוריות וקוגניטיבוית שמצריכות מחשבה והפעלת אברים שונים של כל הגוף ומשמרות את פעילות המח וגוף ג. פעילות חברתית נהדרת!!! אני מאמינה שמי שיתפס בזה, ירכוש אחר כך את כל החומרים הנדרשים לעצמו כדי להמשיך ולעסוק בנושא.

מאחלת לנו ולכם שנה-טובה ומאושרת שנת יצירה, סיפוק מכל מעשה ידינו והכי חשוב שתעבור עלינו שנה שקטה ושלווה, כי רק אלוהים יודע כמה נזדקק לזה השנה ואם כבר מכניסים את שמו... שישמור לנו היטב על הילדים ששומרים עלינו בגבולות !!! אמן !!!!!!

2 תגובות:

תגובתכם חשובה לי, תודה רבה !