יום שבת, 11 ביולי 2009

MY NEW HANGERS

יש לי קולבים חדשים,מעולים ומעץ מלא, שהזמנתי באטסי, האמת !!! העסקה היתה נהדרת [ממש גרושים] בהתחלה כולל המשלוח,אבל השתבשה אח''כ בדואר כשהבחורה הלכה לשלוח את החבילה ובקשו ממנה לשלם ביטוח על תוספת סיכון של שליחת החבילה לארצנו ובפרט לאיזור ה''מסוכן'' בו אני גרה [הגליל] והיא שלמה זאת בלי לשאול אותי קודם כי חשבה שזהו ההסדר הקבוע. לאחר שהחבילה נשלחה היא דיווחה לי על כך ואני הייתי די ב''שוק'' כי אני לא מכירה סוג של מס כזה! [משהו מכם מכיר ???]וקניתי כבר בדים בצורה הזאת בלי שום בעיות שכאלה. הבחורה היתה כל כך אומללה כי סך הסכום הסתכם בעלות הקולבים ,לבסוף החלטנו להתחלק בסכום חצי חצי אבל זה מלמד אותי להבא לומר להם שדמי המשלוח הם כפי שסיכמנו מראש וכל תוספת אח''כ לא תשולם.


My new hangers from
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=7111882
Its Decopauge, colorful and i like them a lot ,but i think i need more!!!


Toddlers clothes ,sewing by the Gaya club's retirees.
Its not finished yet but it can be ordered ! It's from 1 years old to 4 years [ or 5 for some toddlers] its all cotton and good for hot summer.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובתכם חשובה לי, תודה רבה !